sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Ikasyr salaisia - från den hemliga tygpaketet



Tästä eteenpäin yritän lisätä jotakin infoa postauksistani myös ruotsinkielisille. Opin jo kättelyssä, että netin ilmaiset sanakirjat kattavat aika heikosti ompelusanastoa ;O)

Från och med i dag lovar jag göra mitt bäst att alla svenskspråkiga kan läsa mina inläggningar också. Jag är helt och hållet finska. Jag tror att vi klarar nog!






Kaikki kaavat/ alla mönstrena Ottobre CWS, Vilkas ja/och Saimi
Kuviolliset kankaat Ikasyr / alla färgglada tygena från Ikasyr
Turkoosi kangas / turkos Royal kestot 
Resorit / mudd Myllymuksut


Muistatteko kun ostin leimasinsetin Osaava nainen -messuilta? Parilla leimasimella on syntynyt jo vaikka minkälaisia kortteja. Ja sanakirja ei taas tuntenut sanaa pyssel, jonka yhdistän askarteluun. Mikä se sitten voisi olla?

Jag gillar faktisk dom här stämplar med vilka man kan göra alla slags presentkorten.


(If there should be any English speaking readers, please let me know. I would be more than happy to translate my postings in English, too.)

1 kommentti:

  1. alla vi syintreserade i österbotten tackar! :)har åxå tänkt på att skriva på svenska, men som du ser, skriver jag ganska dåligt på högsvenska. fövisso ere bara österbottningar som läser mitt blogg :)

    VastaaPoista

Kiva kun kävit ja jätit kommentin <3