maanantai 18. heinäkuuta 2011

Kirppishai






Olen ihan ratki ja poikki. Löntystelin oikein hitaasti koko kirppiksen läpi ja löysin pojalle pitkää hihaa syksyä ajatellen.





Ja itselleni pari hamosta ja paitaa sekä komian aitoa polyesteria olevan "nahkatakin". Mitenköhän sekin pestään? 

Kivaa oli mutta nyt lösähdän sohvalle selaamaan sitä yhtä ja ainoaa käsityölehteä, jonka myynnistä löysin.

Pitää kai tunnustaa, että yritin tällä kirppiskeikalla päästä eroon tuomiopäivän tunnelmista. Kas olin eilen lounaalla perheessä, johon iski kunnon massupöpö yöllä. Ja minä saan aina kaikki ko pöpöt. huoks. 

Siitä kiitos ylöspäin, että olin yksin liikenteessä. 

Lapset soittelevat kovasti jo perääni. Eiväthän ne äitiään ikävöi. Olen nimittäin hoitokissan hakureissulla. Aivan ihana kisu onkin ollut - asettuu heti masulle kehräämään, kun hetkeksikin oikaisen. Kissa on oikeastaan aika kiva otus olemassa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit ja jätit kommentin <3